Turundussemiootika
Lähtume Philip Kotleri poolt laiendatud turunduse mõistest, mille järgi ei keskendu turundus ainult kaupade müügile, vaid hõlmab ka avalikku sektorit. Seega seisavad turundusprobleemidega silmitsi näiteks mittetulunduslikud organisatsioonid: muuseumid soovivad muuta atraktiivsemaks oma ekspositsiooni, koolid ja kõrgkoolid tutvustada potentsiaalsetele õppuritele oma õppekava, riigiasutused teavitada kodanikke sotsiaalkampaaniate abil. Kõige üldisemas mõttes toetub turundus aga usalduslike suhete loomisele ja säilitamisele erinevate osapoolte vahel. Kõigis neis tegevustes on keskne roll tähendusel: nii sõnumite koostamine kui mõistmine sõltub väljendusvahendite valikust ja kultuurikontekstist. Just neid tegureid aitab lahti mõtestada semiootika – tähendust ja kommunikatsiooni uuriv teadus. Seega pakume abi, kui väljakutseks on…
– ettevõtete ja teiste organisatsioonide märgilise kommunikatsiooni analüüs
– sihtgrupi vajaduste mõistmine
– toote ja teenuse kultuurikonteksti uuring
– brändiidentiteedi loomine ning turundussõnumite koostamine
– toote ja teenuse multimodaalne analüüs
Multimodaalse turundusanalüüsi eesmärk on vastata küsimusele, kas toote või teenuse komponendid on üksteisega kooskõlas või vastuolus, samuti kirjeldada komponentide omavahelist suhet.